Tæt
Populære søgningerNyhederTaskerBælterAccessoiriesBestsellersOutlet
Start/Kundeservice

Kundeservice

Hvis du har spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Kontakt

Kontakt os venligst via e-mail eller telefon.

Telefontid: Mandag-fredag mellem 10.00-12.00 & 13.00-14.00
TELEFON: + 46 (0)300-154 00

Vilkår og betingelser

Generel information

Disse generelle vilkår og betingelser (herefter kaldet \"Vilkårene og Betingelserne\") gælder for alle ordrer, som en kunde (herefter kaldet “du” eller ”dig”) afgiver hos Saddler Scandinavia AB, organisationsnummer 556596–7758 (herefter kaldet “Saddler”, “os” eller “vi”).

Når du bruger vores hjemmeside henholdsvis saddler.se eller saddler.com (herefter kaldet “Hjemmesiden” eller “Shoppen”) til at se vores udvalg, afgive en ordre eller søge information om os, accepterer du anvendelsen af Vilkårene og betingelserne. Det er derfor vigtigt, at du læser dem omhyggeligt, således at du forstår de rettigheder og forpligtelser, der gælder for os og for dig.

Vi forbeholder os retten til at ændre Vilkårene og Betingelserne som krævet, uden at informere dig på forhånd. Vi vil dog altid bruge den version af Vilkårene og Betingelserne, som fandt anvendelse på det tidspunkt, hvor du angav en bestemt ordre, for den ordre, medmindre ændringen af Vilkårene og Betingelserne er forårsaget af ny eller ændret lovgivning.

Ordrer

Vi accepterer ikke ordrer fra personer under 18 år eller som er under værgemål eller formynderskab. Vi leverer kun til fysiske leveringsadresser, ikke til postboksadresser eller erhvervsadresser. Vi leverer på nuværende tidspunkt til Østrig, Belgien, Bulgarien, Kroatien, Tjekkiet, Danmark, Estland, Finland, Frankrig, Tyskland, Gibraltar, Grækenland, Ungarn, Island, Irland, Italien, Letland, Litauen, Luxembourg, Malta, Holland, Norge, Polen, Portugal, Rumænien, Slovakiet, Slovenien, Spanien og Sverige. Vi forbeholder os retten til at afvise en ordre.

Når du afgiver en ordre på Hjemmesiden, vil du være nødt til at give visse personlige informationer. Det er dit eget ansvar, at de givne informationer er korrekte og komplette. Information om Saddlers behandling af dine personlige informationer kan findes i vores Integritetspolitik. Se vores cookiepolitik for information om vores brug af cookies.

Når du har gennemført din ordre, sender vi en ordrebekræftelse til din e-mailadresse. Bekræftelsen inkluderer alle informationer om produkter, pris, fakturering og leveringsadresse. I tilfælde af fejl i ordrebekræftelsen, skal du omgående kontakte os via e-mail på customer.support@saddler.com. Det er dit ansvar, at e-mailadressen, som du angiver, er korrekt, og at informere os, hvis den ændres.

Hvis vi af en eller anden grund ikke kan levere varen(e), du har bestilt, vil vi informere dig herom, så hurtigt vi kan. I dette tilfælde bestemmer du, hvorvidt du vil acceptere et nyt leveringstidspunkt eller, hvis din ordre ikke er komplet, ønsker at annullere købet. Vi vil ikke afkræve dig for dette, men vil annullere ordren før levering. Hvis vi ikke modtager et svar inden for 48 timer, vil vi afsende de bestilte varer, der er på lager.

Hvis du allerede har betalt for varer, som vi ikke kan levere, vil vi refundere den del af beløbet, der relaterer til de varer, som vi ikke kan levere, under anvendelse af samme betalingsmetode, som du brugte, da du afgav din ordre. Hvis dette ikke er muligt, vil vi kontakte dig for at løse tilbagebetalingen på anden vis.

Produktinformation og lagerbeholdning

Vi forbeholder os retten til trykfejl på hjemmesiden, fejl i lagerbeholdning og slutsalg af produkter. Vi garanterer ikke, at billederne reflekterer produkternes præcise udseende, idet en vis farveforskel kan forekomme afhængigt af skærmen, billedkvaliteten og -opløsningen. Vi stræber dog altid efter at præsentere produkterne så korrekt som muligt. Målene indikeret for produkterne bør betragtes som tilnærmede værdier, der kan variere i nogen grad. Målene bør ikke betragtes som en garanti for produktets faktiske mål.

Vores mål er altid, at produkterne vist på Hjemmesiden skal være tilgængelige for levering, men vi kan ikke garantere, at det altid vil være tilfældet. Endvidere forbeholder vi os retten til at indstille salget af en bestemt vare på et hvilket som helst tidspunkt og uden videre varsel.

Priser og betaling

Alle priser i Shoppen er angivet i den valgte valuta inklusive moms (p.t. 25 %) og eventuel toldafgift, men eksklusive forsendelse. Vi forbeholder os retten til prisændringer på grund af prisændringer fra leverandører, trykfejl i prislisten samt fejl i priser på grund af ukorrekte informationer og forbeholder os retten til at justere prisen. I tilfælde af prisnedsættelser, udsalg eller lignende tilbud vil de angivne priser gælde så længe lager haves. Ethvert prisnedslag finder anvendelse på et specifikt køb, og de kan ikke bruges til returneringer, ombytninger, reklamationer eller fremtidige ordrer.

Betaling finder sted via Klarna Checkout med fleksible, valgfrie betalingsmetoder. For flere oplysninger om Klarnas tjenester eller relaterede spørgsmål henviser vi til klarna.com eller Klarnas kundeservice.

Vi forbeholder os retten til at overføre eller pantsætte betalingskrav for leveringer udført til en tredjepart. Hvis dette sker, vil du blive informeret.

Levering og forsendelse

Vores normale leveringstider er:

4-6 hverdage med undtagelse af helligdage (Bring)

Bemærk venligst, at leveringsmetoden ikke er valgfri på nuværende tidspunkt.

Vi stræber altid efter at levere inden for tiderne angivet ovenfor, men en levering kan blive forsinket på grund af omstændigheder uden for vores kontrol. I tilfælde af forsinkelse i levering (hvor vi ikke har informeret dig om den forlængede leveringstid) kontakt os venligst på: customer.support@saddler.com. Hvis leveringstiden overskrider 30 dage, har du ret til at annullere dit køb.

Vi tilbyder altid gratis forsendelse i alle nordiske lande (Sverige, Danmark, Norge og Finland). For andre lande pålægges normalt et standardforsendelsesgebyr på 8 EUR. Forsendelsesgebyret angives tydeligt under ordreprocessen, før du gennemfører ordren. Hvis vi ikke kan levere alle varer, du har bestilt, samtidigt, vil vi ikke afkræve yderligere forsendelsesomkostninger for efterfølgende leveringer fra samme ordre som den første levering.

Hvis en vare er blevet beskadiget under transport, så meddel venligst dette øjeblikkeligt til afhentningsstedet. Hvis du afhenter varerne i en pakkeshop, kan du rapportere skaden til shopspersonalet.

Uafhentede pakker

Vi afkræver et gebyr for uafhentede pakker. Gebyret dækker en del af omkostningerne relateret til behandling, pakning, pakning- og returbehandling på lagrene.

Gebyr for en uafhentet pakke: 200 DKK

Ret til fortrydelse og returnering

Ved køb af varer på Hjemmesiden har du som kunde en lovpligtig ret til at fortryde købet 14 dage fra modtagelsen af din ordre.

Sådan udøver du din ret til at fortryde købet

Indiker de varer, som du ønsker at returnere, på returformularen. Læg derefter sedlen, der angiver produkterne, i returpakken. Placer varerne omhyggeligt i Saddleræsken og fastgør returlabelen på den udvendige side af pakken. Husk at fjerne den originale label ordentligt.

Aflever returpakken hos nærmeste postagent. Husk altid at bede om en indleveringskvittering.

Du betaler returforsendelsesgebyret, 39 DKK.

Når din returpakke er behandlet, vil du modtage en bekræftelse (via Klarna) og tilbagebetaling/kreditering af dit køb finder sted inden for 14 dage. Vi forbeholder os retten til at fratrække et beløb svarende til værdiforringelsen sammenlignet med produktets originale værdi på grund af brug eller beskadigelse af produktet.

Ombytning af købte varer

Hvis du ønsker at ombytte en vare, returnerer du den i henhold til instruktionerne ovenfor og afgiver efterfølgende en ny ordre i shoppen.

Reklamationer og krav

Vi inspicerer alle produkter, før de sendes til vores kunder. Men hvis produktet er beskadiget eller er blevet ukorrekt håndteret, når det ankommer, forpligter vi os til gratis at berigtige fejlen i overensstemmelse med den forbrugerlovgivning der finder anvendelse. Du vil dog være nødt til at rapportere fejlen til os inden for rimelig tid, efter du bør have bemærket den (reklamation).

Sådan reklamerer du

Fejl og mangler bør altid blive rapporteret til customer.support@saddler.com, hvor du angiver dit navn, adresse, e-mailadresse, ordrenummer og en beskrivelse af fejlen.

Hvis det ikke lykkes os at berigtige fejlen eller levere et lignende produkt, vil vi refundere det defekte produkt i overensstemmelse med den forbrugerlovgivning der finder anvendelse. For godkendte reklamationer betaler vi returforsendelsen.

Vi forbeholder os retten til at afvise en reklamation, hvis produktet viser sig ikke at være defekt i overensstemmelse med den forbrugerlovgivning der finder anvendelse. Vores vurdering af reklamationer følger den lovmæssige praksis og retningslinjerne fra Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, se www.forbrug.dk/.

Hvis vi ikke kan nå til enighed vedrørende en reklamation, kan du kontakte Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen direkte på , postadresse ”Allmänna reklamationsnämnden, Box 174 101 23 Stockholm”. Saddler vil deltage i enhver konfliktløsningsproces og efterkommer ARN’s anbefalinger. Du kan også indsende din reklamation til ODR-platformen, hvilket er EU's platform til online konfliktløsning. Via platformen kan forbrugere og virksomheder forsøge selv at løse et klagemål eller nå til enighed om et konfliktløsningsagentur til indsendelse af klagen. Platformen er gratis og tilgængelig på alle officielle EU-sprog. Du finder ODR-platformen her: http://ec.europa.eu/odr., postadresse “Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby”. Saddler vil deltage i enhver konfliktløsningsproces og efterkommer Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens anbefalinger. Du kan også indsende din reklamation til ODR-platformen, hvilket er EU's platform til online konfliktløsning. Via platformen kan forbrugere og virksomheder forsøge selv at løse et klagemål eller nå til enighed om et konfliktløsningsagentur til indsendelse af klagen. Platformen er gratis og tilgængelig på alle officielle EU-sprog.

Immaterielle rettigheder

Alle immaterielle rettigheder, eksempelvis varemærker og copyrights, på Hjemmesiden tilhører Saddler eller, hvis relevant, deres licensgivere. Brug af vores Hjemmeside og dens indhold, helt eller delvist, må kun være for dit eget personlige og ikkekommercielle brug. Derfor må billeder, tekst og andet indhold ikke, hverken helt eller delvist, blive kopieret og brugt til andre formål uden vores forudgående skriftlige tilladelse.

Virksomhedsinformation

Saddler Scandinavia AB er et svensk anpartsselskab beliggende i Kungsbacka.
Kontoradresse: Kabelgatan 14, 434 37 Kungsbacka, Sverige
Postadresse: Box 10224, 434 23 Kungsbacka, Sverige
Organisationsnummer: 556596–7758
Momsregistreringsnummer: SE556596775801

Telefonnummer: +46-300 154 00
E-mailadresse: online.support@saddler.com

Saddler Scandinavia AB er et svensk anpartsselskab beliggende i Kungsbacka.

Kontoradresse: Kabelgatan 14, 434 37 Kungsbacka, Sverige

Postadresse: Box 10224, 434 23 Kungsbacka, Sverige

Organisationsnummer: 556596–7758

Momsregistreringsnummer: SE556596775801


Telefonnummer: +46-300 154 00

Er du en privatkunde? Venligst kontakt: online.support@saddler.com


Er du en virksomhed eller forhandler? Venligst kontakt: customer.support@saddler.com